søndag den 1. juni 2014

Tillykke med fødselsdagen, mama

I går var det min mors fødselsdag. Hun ville være blevet 48 år - eller rettere, hun ville nok stædigt have holdt på 29.
Savnet til hende er bestemt ikke blevet mindre, også selvom det nu er den 7. fødselsdag uden hende.
Dagen gik med, at kæreste, hvalp og jeg tog ned og besøgte min familie sydpå. Her hyggede vi hele dagen hos min mormor - som endda havde bagt kage(r)! Super hyggeligt og det meste af familien var samlet.
Senere tog min mormor, moster, mine 2 kusiner og jeg op på kirkegården - satte en masse blomster til min kære mama






Derefter gik turen tilbage til min mormor, hvor fik fik en masse lækker mad.
Vi landede herhjemme ved 22-tiden - en godt træt kæreste, en godt træt hund og en kæreste, der havde en godt træt kæreste. Men det var det værd at hygge med de nærmeste.
Tillykke med fødselsdagen, mor - jeg elsker dig. Altid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar