lørdag den 21. juni 2014

Top 10 at 10

Jeg elsker YouTube. Jeg elsker hvordan ukendte kunstnere kan komme frem og spille deres musik for verden. Og jeg elsker at finde musik, der siger mig noget - også selvom kunstnerne ikke bliver spillet i den danske radio.
Derfor vil jeg - har jeg besluttet mig - lave en Top 10 at 10 fra tid til anden. Det kan også godt være, at det bliver en Top 5 at 5 - det er svært at sige. Men i hvert fald, så skal der i denne omgang noget musik på bordet fra nogle af mine ikkesåkendte yndlingskunstnere. I dag er det en blandet liste med de sange jeg har hørt mest på det seneste.
1. OK Go - Writing on the Wall




2. Walk Off The Earth - Shake




3. Walk Off The Earth + Street Pharmacy - Home




4. Street Pharmacy - Degenerate




5. Selah Sue - Raggamuffin




6. OK Go - Needing/Getting




7. Parachute - You and Me




8. The Ian Blackwood and The Bipolars - Save Me




9. The Artist Life - Impossible




10. Walk Off The Earth - Payphone (Explicit Lyrics)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar