tirsdag den 17. juni 2014

72 timer

Jeg er stoppet med at ryge. Bum. Det er i dag tirsdag, ikke? Og denne tirsdag er den tirsdag, hvor jeg har været røgfri i 72 timer. Og jeg må indrømme, at jeg er pissestolt af mig selv. Jo, jeg kunne virkelig, VIRKELIG godt ryge en smøg, men når det kommer til stykket, så har jeg egentlig ikke lyst. Jeg har det rart med, at det er slut. Jeg er ikke i tvivl om jeg ville ryge hvis jeg blev tilbudt det - jeg savner lidt hyggen i det. Og jeg glæder mig ikke rigtig meget til de storrygende venner kommer på besøg, for jeg er ret sikker på, at det vil være mega nederen at sidde og glo på deres lækre, lækre smøger.. MEN

  1. Jeg gider ikke være den ærgerlige ikke-ryger, som forbyder alt og alle i at have røg i nærheden af mig. 
  2. Jeg vil ikke være en tidligere ryger, som nu er blevet så hellig, at selv synet af en smøgpakke får mig til at gå i stykker. 
I stedet vil jeg være hende, som sidder tilbage og tænker "HURRA! Hvor er du med rygrad!", for jeg er ikke faldet i.

Denne tirsdag er den tirsdag, hvor jeg burde have lavet en hel masse, men helt ærligt, jeg har ikke gidet. jeg har ikke haft lyst til at lave meget andet end ingenting, så det er det jeg har gjort. Jeg har glemt alt andet omkring mig, og kun koncentreret mig om mig. Og hvor har det været skønt! Jeg har endelig taget mig sammen til at fordybet mig lidt i noget tegneri. Noget jeg ikke har gjort længe!


Derudover har jeg ikke taget mig sammen til meget andet end en tur Netto, varmet mad, gået en tur med hvalpen og været med hvalpen i haven.
Hvalpen.. han er jo efterhånden ikke så meget hvalp mere, men det er nu svært at lade være med at kalde ham det. Jeg tror det vil være et af hans kælenavne; Numse og Hvalp. Jeg omtaler ham altid som hvalpen, når jeg snakker om ham den lille. Gad vide, om han stadig vil blive kaldt det om 1 år? Hm. 

Maden de sidste dage har ikke været noget at skrive særligt. I går stod den på Boller i Karry, min egen opskrift, som jeg absolut ikke kan gengive - jeg aner ikke hvor meget jeg propper i af de forskellige lækkerheder. Det må blive en dag jeg har overskud til at veje af osv. at den kommer op.
I dag har kæresten min fået rester fra i går og jeg rester fra fryseren, så heller ikke i dag er der noget lækkert at lægge op :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar