mandag den 30. juni 2014

Ollie Bee og tøseri

Jeg er ikke så meget pige-pige.
I mange år har mit hår været kort; det startede allerede i '92 hvor min hestehale blev klippet af og jeg fik grydefrisure. Siden da har jeg prøvet lidt af hvert - langt fortil og kort bagi, almindelig kort frisure, undercut, hanekam. Blond, rød, blåsort. Og de seneste år med en, ja, hjemmegjort frisure.
Jeg er ikke god til at gå med makeup. Det har jeg aldrig været. Da jeg mødte kæreste og skulle "gøre mig lækker" til ham, der stod den kun på mascara.
Da jeg havde fanget kæreste besluttede jeg mig for at stoppe med at bide negle. Dertil forsøgte jeg mig med neglelak, hvilket i starten var.. Mmhm.. Ikke lige mig. Men efter besøget af den fælles veninde forrige uge har jeg givet det endnu et forsøg. Og helt ærligt, så nyder jeg det lidt.

Når det kommer til smykker så er jeg virkelig en pige-pige! Jeg elsker smukke smykker, og jeg kan ikke leve uden at lave min halskæde, mine ringe, mine øreringe og mit ur - i hvert fald ikke når jeg skal bevæge mig udenfor hjemmet. Jeg føler mig så nøgen uden!
Smykkerne er min pige-pige-ting.

Så da jeg for nogle uger siden modtog et nyhedsbrev fra Ollie Bee hvori ejeren - den søde Camilla - skrev om en konkurrence om den smukkeste halskæde, var jeg nødt til at deltage.
Konkurrencen foregik på Ollie Bee's Facebook-side.
Og den heldige vinder: MIG! Jeg har vundet denne skønne, smukke halskæde, som jeg glæder mig til at bære med stolthed.

Om smykket skriver Camilla selv på Ollie Bee:

"Halskæden skaber klarhed, beslutsomhed og spontanitet."

Hvilket er en ting jeg synes er så hyggeligt - der bliver kræset om hvert smykke og lagt en betydning i ♥ Derudover tror jeg, at klarhed og beslutsomhed er noget jeg trænger til i mit liv for tiden.

Jeg fik besked i fredags om, at den er pakket og klar til at blive sendt, og i dag, mandag, er den kommet.

Den fine indpakning
 Mere af den fine indpakning
Den fine Ollie Bee lås
 Og den smukke kæde, som består af små hjerter ♥
 Min nye, smukke halskæde
 Og en sjældenhed - et billede af mig. Med min nye halskæde

 Jeg er allerede nu dybt forelsket i smykket - den er så fin!
Tusind tak til Camilla og Ollie Bee. Mulle her er en meget, meget stolt vinder!

Derudover vil jeg henvise til min reklamepolitik her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar