tirsdag den 24. juni 2014

Buzzador - Storytel.dk

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er Buzzador - altså jeg er med i et testpanel, hvor jeg kan være heldig at få lov til at teste nogle forskellige produkter. Tidligere har jeg f.eks. Buzzet om Knorr's bouillonterninger (det var en STOR succes, og jeg skal gerne indrømme, at jeg ikke længere køber de billigere mærker mere) . Denne gang er jeg så heldig, at jeg er blevet udvalgt af Buzzador til at Buzze om Storytel.dk


Og heldigt for mig, så er der bøger af Sophie Kinsella at finde! Jeg ELSKER hendes bøger :D Og ja, jeg har læst hver og en. Det har jeg også skrevet om i et tidligere indlæg. Nu får jeg så lov til at høre en af hendes bøger! Eller flere - alle dem der er, som jeg kan nå at høre ;)
Jeg er netop nu gået i gang med at lytte til The Undomestic Goddess - en bog der, på dansk, allerede står på min boghylde.

Der er nu noget hyggeligt over at høre en bog. Allerede her, første dag, er jeg blevet lidt glad for  storytel.dk. Vi skal nok ende med at blive gode venner.

Derudover vil jeg henvise til min reklamepolitik her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar