fredag den 20. juni 2014

Knalde-BANG! (... og krydderurter)

Knalde-BANG! Kæmpebrag over den bette by vi bor i. Sådan var vores morgen - fyldt med en masse lyn og torden, og det lå lige over os.
Jeg er en kylling når det kommer til torden og brag. Jeg kan virkelig ikke lide det. Så når vejret opfører sig sådan, så kan det godt være en kende nedern at bo sammen med en som kæresten. Han elsker det og går gerne ud og står midt i det hele, hvis det betyder han kan få alle lyn at se. Ok, det er måske lidt overdrevet, men pointen er, at han så absolut ikke er bange - nærmere fascineret. Jeg forstår mig ikke på det!

Gudskelov var jeg ikke den eneste i den lille familie, der var besværet af morgenens høje lyde - hvalpen lå godt og vel ovenpå min hoved, krøllet sammen som en kugle og med øjne der bad om at blive passet på. Heldigvis er han af sådan en størrelse, så når han falder i søvn, så er han væk - registrerer ikke så meget. Så han kunne sove fra sin ynkelige mor og bragene.
Det var dog ikke længe uvejret var på besøg, så den ynkelige mor kunne også få yderligere et par timers søvn.

Jeg havde store planer for i dag - jeg skulle have skrevet en masse og lavet en masse fornuftigt. Jah, det var ikke det, der kom til at ske. I stedet har jeg fået styr på nogle af alle mine billeder her på computeren. Det er jo en helt vanvittig mængde jeg har liggende! Og så er der endda mange dubletter. Ak ja, der er arbejde til et par dage i den mappe :)
Det sjove er, at man får set en masse minder. Nogle af dem skal da lige deles her.

1.  Demonstrationen d. 17/5-2006 - jeg husker Magtens Korridorer spillede og jeg havde dumme støvler på. Jeg endte på strømpesokker fra Køge Station


2.  2007 Turene til og fra Riget og Køge Sygehus. Jeg har aldrig kørt så meget i tog, som mens min mor var syg. Men det var ok, jeg fik en masse tid til at reflektere over tingene. Desværre var 2007 også året, hvor jeg var nødt til at sige farvel til min mama..


3.   2008. Gravstenen blev sat i Januar. Et kapitel blev afsluttet..


4. 2009 - Spaghetti med tomatsovs og pølser! Hjemme hos min onkel. Det var ikke kun lidt vi lavede det. Det var min mors specialitet, som min onkel ELSKER.


5.  2010 - Året hvor jeg mødte mit livs kærlighed, som heldigvis til stadighed holder mig ud. Kæresten min.


6. 2011 blev året hvor gammelkatten besluttede sig for, at det var hos os han hørte til. Hver gang han blev hentet hjem til sin oprindelige familie flygtede han og stod hos os. Og vi er - gudskelov - stadig hans.


 7.  I 2012 går min flettemani amok. Og fået lavet en hel masse kurve til en hel masse mennesker. Og denne lille pung til mig selv. 50+ Haribo slikposer blev omdannet til denne herlighed.


 8. Vores lillemand kom til verden d. 30/5-2013, og blev adopteret af os i august samme år.


 9. 2014.. Bum.. Røgfri i 6 dage.


Og dette er kun få blandt tusinder af billeder, som i dag har vist sig på min computer. Så super hyggeligt!
Så hyggeligt, at aftensmaden blev en ristet med det hele. Dog med paninibrød i stedet for pølsebrød. Og asier i stedet for agurkesalat. Men det smager!
God aften, derude :)

Mine urter!! Mine fine, fine urter, der stadig lever :D Se selv HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar