onsdag den 18. juni 2014

Sten er fundet! Samt: Jubii!

Jeg har langt om længe fundet mig en sten :D En sten, der er stor nok til, at jeg kan male på den. Eller - jeg er kommet frem til, at der nok skal skrives noget hyggeligt på. Sidder lige nu og arbejder i Photoshop med et design. Nu må vi se hvordan det ender ud :)

Stenen blev fundet da vi gik vores aftenhyggetur med hvalpen omkring mosen.












På vejen hjem gik vi forbi nogle smukke hyld - åh, hvor jeg elsker duften af hyld! Den søde, let syrlige duft af den smukke hyld. Hvor jeg dog elsker sommeren og dens sødme.


Jeg får sådan lyst til at kaste mig ud i en masseproduktion af hyldeblomstssaft. Tror dog jeg stadig har noget i fryseren fra sidste år? Hmm.. Kan være jeg lige skal undersøge det inden jeg går amok i en nyproduktion.

Fra tid til anden besøger jeg denne hjemmeside i håb om, at der er noget nyt på vej. Jeg GLÆDER mig så meget til efteråret! Måske lidt senere end efteråret, men i hvert fald senere på året. For der sker det mest fantastiske :D Jeg kan slet ikke få armene ned!

Shopahlic
Ny bog
Til efteråret!!!!!!

Jeg elsker Sophie Kinsella's bøger, og jeg har konsumeret hver evig eneste en hun har skrevet under det navn. Dog mangler jeg at læse de bøger hun har skrevet under sit eget navn (Madeleine Wickham). Det må komme når jeg får taget mig sammen til at investere i bøgerne ;)

Jeg forelskede mig i Becky (Shopaholikeren over dem alle) efter at have fået "Shopaholic i New York" gratis med et dameblad - jeg kan virkelig ikke huske hvilket. I hvert fald faldt både min mor og jeg for bogen og endte med at splejse om de resterede bøger i serien. 
Siden da har jeg slugt serien og de enkeltstående bøger råt! De kan varmt anbefales her til sommeren, efteråret, vinteren, foråret.. De kan altid læses! Det er hyggelige tøsebøger, som er lette at komme igennem, men de er skrevet med så meget kærlighed at man ikke kan lade være med at elske dem. 

En Shopaholics Hemmelige Drømmeverden
En Shopaholic i New York
Shopaholic i medgang og modgang
Shopaholic og Søster
Shopaholic og Baby
Mini Shopaholic
Og nu "Shopaholic to the Stars" - som jeg ikke ved hvad hedder på dansk.

Derudover er der bøgerne

Mine Hemmeligheder
Hushjælp søges
Hvem er jeg?
Pige i tyverne
Jeg har dit nummer
Bryllupsnatten

Aftensmaden er glemt i varmen - kaffe er vejen frem :)
Godaften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar