tirsdag den 13. maj 2014

Spørgeskemaer og død mus

En af de smarte ting på nettet er, at man kan få lov til at teste ting, man kan vinde ting, man kan tjene penge og man kan tjene point. Og jeg ELSKER det.
Jeg har i dag modtaget et gavekort på 100 kr. til IKEA. Det har jeg fået for at besvare spørgeskemaer tilsendt fra TCLPanel. Kærlighed!


Jeg regner med, at jeg senere skal forbi IKEA og bruge mine hårdt tjente penge. Så må vi se om jeg ikke kan få lagt et billede op af mine indkøb :D

Derudover! MIN dygtige missekat kom i aftes ind med en død mus :D En DØD mus! Jeg kan slet ikke få armene ned af stolthed. Og han kunne ikke holde kæft af stolthed. Min dygtige gammelmis var så stolt, at han kom ind og smed det døde kræ på mit gulv og snakkede på livet løs. Nuvel, jeg er ikke så glad for mus og generelt at have døde dyr i huset, men for filan hvor var han dog sød. Og han var så dygtig, at han tog liget med ud igen. Det er kærlighed.

Jeg har "desværre" ikke noget billedet af liget og den glade Hairmann, men det skal ikke stoppe this crazy cat-lady i, at vise et billede frem af gammelkatten:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar