mandag den 19. maj 2014

Av mit hjerte..

I mange, mange år har jeg fulgt den fantastisk blog NewYorkerByHeart, og i dag ser jeg på Birthes hjemmeside, at hun desværre ikke er her mere.
Selvom jeg ikke kendte Birthe personligt, så har hun længe været en stor inspiration for mig, og jeg skal gerne indrømme, at jeg har kastet mig ud i mange af hendes skønne opskrifter - og ja, hendes kogebog står også lige så fint på hylden.

Kære Birthe
Jeg håber du har det godt hvor du er nu
Jeg håber du er uden smerter
Jeg håber du nyder din frihed
Og jeg håber du kan smile ved tanken om hvad du har efterladt. Du har berørt og beriget så mange menneskers liv, du var en stærk kvinde og en sej kok.
Tak for alle dine skønne opskrifter, tak for dine skønne indlæg, og tak for den bid af dit liv du delte med verden.
Du vil blive savnet. Hvil i fred, smukke kvinde.

Jeg sender alle mine varmeste tanker til hendes efterladte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar