tirsdag den 27. maj 2014

Harrison Ford og hormoner

Der er de drømme, som står så tydeligt i ens erindring når man vågner, at de næste føltes virkelige. Sådan en var jeg udsat for i nat. Denne gang var den om Harrison Ford.
Jeg har altid haft noget for manden, han har tiltalt mig på så *yum* en måde. Hvor mange har noget for Sean Connery, George Clooney og flere af den type, der har jeg været meget, meget mere tiltrukket af den mere tilbagelænede Mr. Ford. For filan, hvor jeg finder ham indbegrebet af LÆKKER! Hvilket min mor altid har grint af og aldrig har kunne forstå.


I hvert fald er jeg nu nødt til at se Star Wars - så kan den da blive krydset af min "note to self"-liste :D Ooog jeg er også NØDT til at se Indiana Jones. Ooog Flygtningen.
Heldigvis er det film min kære kæreste også gider at se - så behøver han ikke vide, at det er på grund af en alt for lækker drøm, at vi skal se film med Mr. Ford ;)

Det er ikke så meget jeg har fået blogget den sidste uges tid, men det er bestemt ikke uden grund. LittleMiss her er et hormonvrag.
De sidste dage har været en pain. Helt hvad der sker i min krop ved jeg ikke, men hormonerne raser. I dag kan man ikke rigtig sige noget til mig uden tårerne render - både af glæde og sorg og frustration. Gosh, jeg er en pærevælling af følelser! Men ok, det hjælper heller ikke på sagerne, at vi på lørdag skal ønske min mor tillykke med de 48 år. Savnet er stort for tiden.
HELDIGVIS for mig bor jeg sammen med en mand, som ikke bliver skræmt af mine hormonella-tudeture, men som i stedet ryster på hovedet af mig og aer mig lidt på kinden. Og køber KitKat til mig *indsæt bankende hjerte* Han må tro jeg til tider er vanvittig. Dét er ægte kærlighed!

Aftensmaden skulle have stået på en lækker skinkemignon med svampesovs, baconbønner og kartoffelbåde, men det forbandede kød har fået frostbite. Så hvad det bliver til ved jeg endnu ikke. Er vist "desværre" nødt til at skulle en tur ud at handle. "Damn!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar