mandag den 5. maj 2014

En mandag i maj

Ligger på langs med computeren på maven - for det er åbenbart faaaarligt at handle ind den første mandag i maj. I et snuptag skulle mit net op i kurven på cyklen og *smæld!*. Aner ikke hvad jeg har lavet med min ryg, men den venstre side er ved at tage livet af mig. Halleluja for ibumetin og kaffe! Og en ufrivillig fridag fra programmering. Og en pizza i ovnen.. Så sød en kæreste har jeg nemlig!

I går aftes kastede jeg mig ud i endnu et hækleprojekt. Jeg ELSKER at hækle. Ikke kun til mig selv, men også til ungerne i den biologiske og den selvvalgte familie. Nå, men denne gang er det en kanin fundet HER. Regner med den skal sendes til Jylland for at bo hos min venindes søn - hvilket hun ikke ved noget om før hun læser det her ;) Det kan dog godt give bagslag at hun så ved det, i og med jeg er en nød til at gøre mine hæklerier helt færdige med det samme.

Gad vide om det er en god idé at hækle når man har ondt i ryggen? Hmm.. Et forsøg værd. Jeg har stadig en masse ting jeg gerne vil have lavet. Måske hendes kat også skal have et stykke legetøj?

Aftensmaden står i dag på Philly Cheesesteak Sandwiches lavet efter Newyorkerbyheart's opskrift fra bogen "New Yorker by Heart - Amerikansk Homecooking". I dag er de så tilsat bacon og peberbrugt. Normalt laver vi dem i weekenden, men da kæresten ville have pomfritter i går blev det ændret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar