tirsdag den 22. juli 2014

I går var det kærestes fødselsdag

... hurra, hurra, HURRA!
Som jeg skrev i indlægget i forleden, så blev manden i går 34 år.
Det er lidt sjovt at tænke tilbage på da vi mødt hinanden. Jeg var helt overbevist om, at han var yngre end mig. Ikke uden et år eller 2, men jeg var HELT sikker. Han havde sådan et ungdommeligt udseende. Jeg var forbavset da jeg fandt ud af han faktisk var 4 år ældre end mig.
Siden da er han begyndt at få lidt fine linjer og nogle grå stænk i håret. Han er blevet helt voksen at se på :D Og, om muligt, endnu mere lækker ;)
Dagen gik med,
* at kæresten har sovet læææææænge! Hvilket han har trængt til :D Hvalpen har
   nydt at ligge og putte med sin faaaar.


* Vi var nede ved min tante og onkel.

* Kæresten og onklen har skiftet forhjulsleje på de 4 hjul.

* Hvalpen har leget med sin allerbedste veninde, Liv.

* Vi har spist aftensmad dernede. Indbagt mørbrad, nye kartofler fra haven,
   champignoner stegt med løg og østerssovs, og Jensens Favorit sovs.
   Ungerne havde pyntet bordet så fint!





* Kæresten har fået en lille gave af tanten og onklen :D

* Prinsessen er kommet med os hjem, hvilket hun har glædet sig til :D Jeg ringede i
   går formiddags til onklen for at aftale hvordan og hvorledes med reparation af bil, og der var det
   prinsessen der tog telefonen. Nogle af hendes første ord i mobilen til mig var
   "nu er jeg glad". Jeg spurgt hende hvorfor? Og hun svarede "fordi I kommer
   herned i dag". Det er da kærlighed!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar