tirsdag den 8. juli 2014

Buzzing om BIC Soleil Bella

Jeg er blevet udvalgt til endnu en Buzzador-kampagne. Jeg skal til at teste og Buzze om BIC Soleil Bella. Nu venter jeg så bare på, at pakken bliver sendt og modtaget, så jeg kan komme igang!

Det er noget jeg glæder mig til! Allerede da jeg tilmeldte mig kampagnen var jeg klar til at gå i gang, så at få en besked om jeg er med i puljen er jo helt fantastisk.

Allerede d. 29/6-14 kan jeg se, at fragten fra Buzzador er bestilt. Win!
D. 3/7-14 kommer der en officiel besked fra Buzzador om, at pakken er på vej. Ventetid...

Og så kom sms'en! D. 4/7-14 er pakken klar til afhentning.

I dag er pakken hentet *hurra!* 







Så skal der snart testes på livet løs, og alle de - forhåbentlig - gode resultater vil blive smidt op her.

Skulle du sidde derude og have lyst til at være Buzzador, så kan du tilmelde dig via dette link: !HER! (ved at bruge dette link vil der blive refereret til mig, og jeg vil få point ud af det).

Derudover vil jeg henvise til min reklamepolitik her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar