tirsdag den 29. december 2015

Julen varer længe, koster...

... ikke nødvendigvis en bondegård.
Julen er officielt overstået! Og hold da op en skøn december måned det har været.
Masser god mad, masser hygge med familien, masser god mad - fantastisk!

6 dage fik vi tilbragt med mandens familie; 6 dage der stod på god mad (næsten alle mandens livretter), hårdt arbejde og chancen for at se noget nyt.
I de 5 år hankønnet og jeg har delt liv og adresse har jeg tigget efter at komme op og se Grenen. Og 1. juledag lykkedes det os næsten! Turen helt ud på Grenen blev stoppet af regn og blæst. Og mere regn og blæst. Vinden var så strid, at jeg kunne læne mig op ad den.
Men smukt var det.







Lørdag aften landede vi igen på Sjælland med en pakket bil og en sovende hund. Hjem kom vi til gammelkatten, som mente det var alt for længe vi var af sted.

Efter sådan en lille ferie har vi begge haft brug for at lade op, så der er sket absolut ingenting. Maden har været let og uden for meget fedt (opbagt sovs på den ene eller anden måde i 5 dage... Det smager fantastisk! Men bliver for meget for maven).
Som sagt er det ikke meget, der er sket - nytårsmenuen er blevet planlagt, og der mangler kun at blive handlet minimalt ind. Yay!
Kødet ligger og hygger sig i køleren, 400 g bøf til os hver (overkill, I know, men manden gik helt i stykker da jeg fortalte jeg havde set dem i Brugsen).
 - og nu vil jeg tage min dyne med over på sofaen og binge Netflix de næste timer.

//Mulle - træt og glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar