onsdag den 2. december 2015

Glædelig 2. december!

Det er jul!
Jeg ELSKER julen! Jeg KNUSELSKER julen! I min verden er december verdens bedste måned; Julehygge, julemad, juledufte, julesmage, julekager, julevarme - All things jul.

Ok, så jeg startede måske min julemåned lidt for tidligt, for normalt pynter jeg op 1. søndag i advent, men i år startede julen dagen før. Jeg kunne ikke længere holde mig i skindet.
Mit yndlingsjulepynt er et træ, som min skønne mand byggede til mig for nogle år siden


Ja, lyset i hus-stagen står mega skævt, det er blevet rettet op.
Med det hjemmebyggede juletræ startede også en tradition; hvert år køber vi et stykke juletræspynt, hvorpå årstal og vores navne bliver skrevet på. I år blev vores 5. stykke julepynt hængt på træet. Åh, jeg bliver helt varm og glad ved tanken!

Det er efterhånden også blevet til lidt af en tradition, at indlæg på bloggen her omhandler overspringshandlinger, hvilket egentlig også var min oprindelige plan.
Dagens overspringshandlinger er ikke få, og klokken er end ikke 12;
  • Lægge mig under dynen 20 min efter kæresten var taget af sted. Hovsa.
  • Gå en lidt længere tur med hunden (jeg tænker det er gratis motion for både mig og hunden)
    • Det bivirkede dog, at jeg endte med at komme næsten 1 time senere ud på skolen end beregnet. Hovsa.
  • Skrive random ting på tavlen mens jeg har ventet på de andre
  • Logge på Facebook for at se om resten af gruppen havde skrevet - og så komme til at spille lidt
  •  
  •  
  •  
Og mens jeg har siddet og skrevet dette er 2 af mine gruppefolk ankommet, og nr. 3 er syg. HURRA! 1½ time har jeg glanet, og lavet intet. Hov.

... jeg må hellere komme i gang... 

//Mulle - har ikke fået nok kaffe endnu


Ingen kommentarer:

Send en kommentar