søndag den 6. december 2015

Søndagsanalysen

I går var det lørdag, i morgen er det mandag.
Det er sjældent jeg synes jeg er klar til en ny uge; jeg har altid alt for meget, der skal laves.
Dagens TODO-liste lyder:

  • Aftensmad - tarteletter med hamburgerryg, ærter og gulerødder
  • Vasketøj - vaskemaskinen har endnu ikke været ledig
  • Blive færdig med min del af kodningen - den SKAL være klar til i morgen tidlig. Frygter det godt kan blive en lang nat
Umiddelbart ser det rimeligt overskueligt ud, men når man, som mig, ikke altid kan finde ud af at gøre tingene i den rigtige rækkefølge, så bliver alting en smule uoverskueligt.
Desuden har jeg haft hele weekenden til det, MEN der har været så meget andet, der også har skulle gøres.
Fredagen gik med at få styr på hovedet; jeg synes godt nok jeg har været ramt af en gang ganske almindelig, dansk stress - den type, hvor man løber lidt rundt om sig selv og tænker "HOLD NU K*FT, hvor har jeg meget, der skal laves", og så går man i stå.
Altså måtte fredag aftens opgaver tilsidesættes for en aften på sofaen med kaffe og Netflix.

Lørdagen var helt igennem fantastisk!



Som det nok kan fornemmes, så blev der kogt klejner - en tradition vi har i familien. 
Der blev råhygget! 
Men det gjorde så også, at jeg tilbragte HELE lørdagen i familiens skød. Kl. 9:45 lørdag morgen trillede jeg mod toget, og omkring kl. 21:30 hentede min skønne kæreste mig.
Sååååå, der blev ikke kodet, der blev ikke vasket tøj.. Bum.

Nu afhænger det hele af denne søndag. Denne højhellige søndag, hvor alt jeg begiver mig ud i alt for mange overspringshandlinger:
  • Ignorere vækkeuret (en yderst tidlig overspringshandling)
  • Gå en ekstra tur med hunden
  • Hente cykel
  • Køre ud at handle
  • Åbne bloggen 
  • Køre ud at handle igen
  • Lave kaffe
  • Hente chips
  •  
  • ...
Og nu er det droppet at lave tarteletter. Vil lokke manden til at bestille noget mad.

... Og jeg fik heller ikke vasket tøj ...

....oO(der er pludselig ikke længe til i morgen)

hovsa...

//Mulle - das programmer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar