tirsdag den 14. april 2015

Den forsømte blog

Ok, så det skal ikke være nogen hemmelighed, at der er sket nogle ting. Overskuddet har ikke været det største, og det er desværre gået ud over bloggen her.

Der har været en spontan abort, fnidder i familien (... og der er STADIG fnidder i familien), men også en masse kærlighed, en extended familie, og så småt et andet liv for mig og kæresten.

Umiddelbart har jeg skrevet før, at NU er jeg tilbage. Men nu VIL jeg forsøge at være tilbage.
Jeg kan se, at mit sidste indlæg var tilbage i September? Det er da ikke godt nok.
Dog har tiden ikke været helt spildt. Jeg er kommet godt i gang med en masse; skrive mine opskrifter ned, forfinet dem, taget billeder af maden OG så er jeg kommet i gang med at passe bedre på mig selv.
1 gang om ugen hopper jeg "på vægten", uden en vægt. Jeg har hver uge gang i målebåndet, da det vigtigste for mig er, at jeg har det godt. Jeg ved, at anskaffer jeg mig en vægt, så vil jeg begynde at blive manisk omkring min vægt, og så vil det hele være spildt.

Jeg har virkelig fået arbejdet med mig selv og mine drømme siden bloggen blev efterladt. Jeg har fundet ud af hvad jeg egentlig drømmer om, og hvad jeg vil med fremtiden.
Jeg er - gudskelov - stadig sammen med manden min, vi har - heldigvis - stadig vores dejlige hjem, og vores skønne dyr.

Fremadrettet kommer der til at ske ting og sager, og det skal nok blive godt.
Der venter os et godt liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar