torsdag den 25. september 2014

Regnvejrshygge

Det regner. Meget. Ifølge DMI er det ret så meget koncentreret over LIGE HER hvor vi bor, og ikke så meget omkring i den resterende landsdel.
Jeg kan nu godt lide regn, synes det er hyggeligt - så længe man ikke er tvunget til noget udenfor. Gudskelov har jeg en hvalp (på 17 mdr, så ikke sååå meget hvalp mere), som hader regn. Det er kun hvis man VIRKELIG skal tisse, at man kan bevæge sig udenfor i de våde dråber. Det er mors dreng ♥


I stedet kan man bare ligge sådan og være en lækker putterøv.

En fordel ved regnvejr er klart, at man kan tillade sig at tænde op i brændeovnen, kravle under et tæppe med en kop varm kaffe og hygge.
Og når man så kommer til at gøre netop det, så er det jo helt fantastisk, at de på TLC om formiddagen  sender den 5. sæson af MasterChef Australia, og jeg elsker det!
Men lidt sørgeligt er det, når man sidder foran computeren med sit tæppe og kaffe, med fjerneren tændt, og guffer quicknudler i sig, mens man ser den lækreste kagekreation blive lavet. En Lolly Bag Cake. Sådan en kage vil jeg også have! Ikke lave den selv, bare have lov til at skamspise et godt stort stykke.. eller 2..

Weekenden nærmer sig med hastige skridt, og manden min skal nok på arbejde lørdag, hvilket så vil sige, at vi kun har søndagen sammen, hvor han kommer til at være udkørt. Men men men.. Jeg skal ikke brokke mig, for nok er han træt, men det er en glad mand med fast job jeg har mig nu, og det er så dejligt.
Så må han finde sig i, at han ikke får fred for mig hele søndagen - han bliver tvunget på sofaen til et par film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar