tirsdag den 5. august 2014

Nedtællingen er i gang...

... 4 dage tilbage!
Jeg skal virkelig snart til at tage mig sammen og komme i gang herhjemme. De sidste dage har været øv - jeg har været skidt og kæresten har stresset.
Jeg er langt om længe kommet frem til, at vi laver en masse dressinger, skærer nogle grøntsager og laver noget fladbrød til sommerfesten. Og selvfølgelig KAGEN.
Umiddelbart bliver der lavet: Hummus, 2 slags pesto, dilddressing og guacamole. Mmm! Opskrifterne vil alle blive lagt op søndag - senest mandag.

Aftenen i går gik med at kæresten ordnede en masse lamper i haven, så der er godt med lys til lørdag, og så sluttede vi af med et glas boblende rarhed mens vi nød at se på det fine, hyggelige lys. Jah, det kom til at blive en smule sent.



I dag har jeg ikke været så meget værd, så aftensmaden har været yderst let; hjemmelavet tunsalat på rugbrød med frisk dild fra haven.

Tunsalat


1 dåse tun
1 hårdkogt æg
mayonnaise
salt og peber

Mos tun med æg og bland med mayonnaise til du opnår den rette konsistens - jeg plejer at bruge en del, men jeg kan også godt lide, at den er til at smøre ud på brødet.
Smag til med salt og peber.


Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar